Primul post

Ma incearca o emotie cu iz de adolescentza.

A scrie primul tau post pe primul tau blog e ca orice inceput, greu… Sunt absolut constient de faptul ca, cel putin momentan, nu e nimeni la capatul celalalt al firului. E ca si cum as lasa cuiva pentru prima oara un mesaj in casuta vocala. Care dintre voi (se autoexclud aia care nu au facut-o niciodata) nu a fost penibil la primul mesaj inregistrat? Sper sa fi fost numai eu…

Sa revenim! E primul post si, contrar firii mele procrastinic de planificatoare, nu am un subiect prestabilit. Deja am prima dilema. Oare, in primul tau post pe primul tau blog, este suficient sa vorbesti despre chiar primul tau post? Sau trebuie sa dai hrana la populatie? Mokka, o pisica in slujba careia ma aflu si care ma priveste acum atent, dar destul de plictisita, nu pare sa-si simta chemarea interioara de muza. Decizie in unanimitate, o las balta…

Atat pentru acum, tocmai am primit un fel de falafel, hand made din naut fiert trei zile in casa (nopti, mai degraba, ziua casa este domeniul Mokkai, iar ea nu gateste din principiu), adus si prezentat cu gratie de una din colegele mele de apartament (da, de data asta ati ghicit, umana si indemanatica (risc complimentul asta, inca nu am mancat din falafel)). Asa ca hai sa lasam loc de buna ziua si pentru alta data. Cred ca pe viitor ar fi firesc sa stabilim ceva reguli, in caz ca nu ne intelegem pe deplin, si ceva precizari, amabile cu mine, ca sa nu ma fac de ras in fata clasei.

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 Responses to Primul post

  1. primu comment spune:

    unu dine ei a avut alzheimer 😉

    • Mishamojo spune:

      Hahaha, recunosc, spre rusinea mea, ca nu am habar daca este adevarata informatia. Deci raspunsul poate fi valid…
      Dar ideea de baza era alta: comparandu-le atitudinea si mesajul, mie imi apare destul de clar o diferenta de esenta…
      Ia sa vedem, cine se mai incumeta? 😉

  2. Carmen spune:

    Eu cred ca glumesti .. 😛

    • Mishamojo spune:

      Despre Tutea si Cioran, despre Mokka sau despre colega mea umana si indemanatica? Specifica, te rog, pentru despre toate glumesc in cantitati diferite, dar intr-un mod foarte serios…
      Daca e vorba Tutea si Cioran, apasati tasta 1…bip…

  3. Carmen spune:

    1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
    Cu temaaaaaaaaaa pentru acasa!

Lasă un răspuns

