Initiativa civica

Stie careva un ONG care sustine logistic idei educative pentru bizoni? Ca am eu una…

Mergand zi de zi pe langa traficul frematand-bucurestean – pe langa, ca sunt smecher si am bicicleta – , pot remarca mult mai usor din afara ceea ce participantii la el, ocupati sa-i si sa fie stresati de ceilalti, nu pot: scena la plecarea de la stop este aproape absolut repetitiva. De aceea, am o propunere, aplicabila fara multa bataie de cap:  as pune sub fiecare semafor un panou pe care sa scrie „Daca esti primul, fii atent! Daca nu, cine claxoneaza primul e mitocan…”

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Idei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 Responses to Initiativa civica

  1. stii, Misha, ce imi place cel mai mult la semafor ? Cand nu claxoneaza al doilea sau al treilea, ci al cincilea sau al saselea, care oricum nu vad ei bine pana in fata ce se intampla…

  2. … si inca una. Am avut o colega de servici care a spus odata o chestie misto si nu o voi uita: cei care au nevoie de zgomot si nu sunt deranjati, insemna ca au o parte de creier destul de goala de intra si asta !

  3. Mishamojo spune:

    Hahaha, buna observatie…Da, mitocania creste proportional cu distanta pana la intersectie. Iti dai seama ca cei din urma sunt cei mai grabiti…

Lasă un răspuns

