Mea culpa…

Stiu ca nu pot avea pretentia ca fac conversatie cu un public consecvent (si existenta lui poate fi subiect de disputa), dar fie si pentru un singur, potential cititor, respectul datorat este acelasi, deci:

Am facut o pauza fortata (si, in acelasi timp, fortuita) de cateva zile, dintr-un motiv usor de acceptat, nu ne-am platit netul acasa. O sa remediem problema cat de curand.

Pacat, totusi, ca poetul din mine s-a nascut roman…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 Responses to Mea culpa…

  1. Carmen spune:

    Dar acum? Acum, avem net? Sa stiu daca vin acasa. 😀

  2. Mishamojo spune:

    Hahaha, bun comentariu…Bine scris, succint, taios…Da, Carmen, avem, am verificat de dimineata…Pupfata.

Lasă un răspuns

