Mi-e o lene de ma doare…

Vorba cantecului, dar pacat ca nu doare. Sau doare, dar nu direct, ca de-aia nu asociaza mai nimeni lenea cu consecintele ei.

Dap, am decis! Lenea e urata. Nu ma refer la momentele de care avem cu totii nevoie, de relaxare, meditatie, contemplare sau odihna. Ma refer la vasele alea nespalate, lasate in chiuveta sa fezandeze, ca mi-era prea lene sa le spal atunci, desi n-aveam ceva mai bun de facut, sau la bicicleta care merge ca naiba ca, nush, n-am avut chef sa o ung dupa ploaia aia…

Credeti-ma pe cuvant, lenea e URATA! Si proasta…

P.S. De dragul corectitudinii, sa stiti ca nu mai las de ceva vreme vasele murdare in chiuveta, iar de bicicleta am grija cat-de-cat, pentru ca e cea mai frumoasa din lume…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Moral. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

