Optim-ism…

Nu stiu inca unde rezida pesimismul in gena noastra (ma refer la romani, nu cunosc indeajuns de bine alte natii), dar e una din trasaturile acelea altruiste care ne fac viata amara complet gratuit. Exista situatii in care, nefiind clar deznodamantul sau contextul, ne construim propria perceptie despre lucruri si oameni. Si, din cate am observat, parca suntem programati sa luam in considerare varianta cea mai proasta pentru noi.

Inca nu am perforat cauza, e, probabil, o falsa impresie ca e bine sa pui raul inainte, poate e efectul unui destin, in general, cacacios, sau poate doar amprenta mioritica a egregorului romanesc, oricum, in cele mai multe din situatii, pesimismul este inutil si contra-productiv.

Eram  la Green Hours, ca de obicei, singur, cu castile in urechi, cand am observat doua prietene, nu foarte apropiate, care cautau o masa. Le-am facut semn sa vina la a mea, dar au refuzat, politicos. Banuiala mea este ca mai oricine s-ar fi indoit in momentul acela de propria carisma si ar fi inghitit umpic in sec (nu din el, aveam o bere in fata). Insa am evaluat alternativele, si am decis ca mai mult ca sigur aveau ceva important de vorbit, drept urmare mi-am zambit in barba si mi-am reluat multumit firul gandurilor…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 Responses to Optim-ism…

  1. Cioby spune:

    Scenariul pesimist
    Eram la Green Hours, ca de obicei, cu prietenele mele, cu castile la gat, cand am observat doua prietene, nu foarte apropiate, care cautau o masa. Le-am facut semn sa vina la a noastra, dar au refuzat, politicos. Banuiala mea este ca mai oricine s-ar fi indoit in momentul acela de propria carisma si ar fi inghitit umpic in sec (nu din el, aveam o bere in fata si multe inainte). Insa am evaluat alternativele si am decis ca mai mult ca sigur sunt lesbiene, drept urmare m-am intristat si mi-am intrerupt necajit firul gandurilor…

  2. Mishamojo spune:

    Hahaha, inteleg, din scenariul asta, ca, totusi, erau foarte apropiate, prietenele…Insa nu vad de ce as fi fost necajit pe tema asta, eu as fi continuat asa: „…drept urmare mi-am modificat fericit firul gandurilor…”

Lasă un răspuns

