…si mai e si absolut uituca…

Mda, pentru toti cei sincer ingrijorati, dar cu dedicatie pentru Carmen, ma declar cel mai norocos amnezic din Bucuresti. S-a dovedit ca, desi foarte sincera, povestea cu magazinul din care am iesit 20 de secunde mai tarziu era doar incompleta, cateva elemente anterioare importante fiind scapate exhaustiv cu vederea de catre memoria mea: in prealabil fusesem la Green Hours, dupa o zi grea de haladuit pe la terase, legasem bicicleta de un stalp serios, dupa care mi s-a facut foame si am plecat sa caut un magazin…

De aici stiti si voi ce s-a intamplat, concluzia fiind ca bicicleta mea, cea mai frumoasa din lume, se odihneste acum sub ochii mei.

Carmen, fac cinste pentru rasul ala pe care mi l-ai aruncat in fata, a fost singura reactie pe care o meritam, doar sa zici tu cand si unde…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Moral, Viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 Responses to …si mai e si absolut uituca…

  1. camelguilde spune:

    Măi, uitucă, neuitucă, cea mai frumoasă din lume ori nu, cum vrei tu! Important este că se odihneşte sub ochii tăi!

  2. Mishamojo spune:

    Daaaaaaa, si mai e si cea mai feminina din lume, ma apostrofeaza ca nu am binevoit sa investesc in vaselina (lasand perversiunile deoparte), dupa ploile astea imi scartaie orice miscare…

  3. pinguilde spune:

    Ha, ha, ha!
    Culmea e ca exact asta e finalul asteptat de mine la citirea primei parti a povestii. Noroc ca nu le-am citit la timp, ca trebuia sa astept prea multe zile ca sa scap de dezamagire. 😀

    • Mishamojo spune:

      Hihi, sunt bucuros ca nu te-am dezamagit prea mult timp, dar sunt in acelasi timp si foarte curios ce anume te-a indrumat catre finalul asta, avand in vedere ca eu, singurul martor in viata, am fost umpic socat cand am regasit-o…

  4. pinguilde spune:

    Increderea netarmurita in integritatea (in sensul de concept intreg, nestirbit) institutiei Oficiului de Obiecte Gasite. Integritate ce ar schiopata daca lumea doar ar duce obiecte acolo si nimeni nu le-ar revendica. 😉

    Dincolo raspund cand am timp mai mult.

Lasă un răspuns

