Iubirea e o mare invazie…

Sa gasesc cate un ciorap mic si colorat printre lucrurile mele alb-negru…

Sa-mi decoreze luneta masinii cu un obiect cool, doar pentru ca stie ca imi va face placere sa privesc in oglinda…

Sa ma sfatuiasca sa iau setul mai scump de surubelnite, doar pentru ca au manere de culori diferite, si-s mai vesele…

Sa o surprind in picioare, pe canapea, incercand sa bata un cui intr-un perete de beton, cu pantoful meu…

Sa se intristeze umpic, impreuna cu mine, cand ia bataie Dinamo, desi habar n-are care sunt cainii rosii si e frumos afara si ea ar vrea sa fie in parc…

Sa-mi scrie mesaje fistichii in palma, cu pixul, dupa care sa fuga, chicotind, prin casa…

Sa ma intrebe de fiecare data cu ce rochie ii sta mai bine, cu toate ca stie ca mi-e intr-atat de draga ca nu pot face diferenta…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Uncategorizable. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 Responses to Iubirea e o mare invazie…

  1. Mishamojo spune:

    Multumesc identic…

  2. cristina spune:

    ti se intampla dinou ?

  3. Mishamojo spune:

    hihihi, in fiecare zi…

Lasă un răspuns

