Arta de a fi binedispus…

Am cumparat cu putin timp in urma un flacon cu ceva cosmetic in el. „Ceva”-ul vrea sa scoata in evidenta faptul ca, in acest post, nu continutul flaconului este important, ci, neasteptat, capacul… Un capac mic, usor si transparent, numai bun de pierdut pe sub mobilier cand te grabesti mai tare. Aaah, si ca sa intelegeti senzatia cum ca a fost in mod special proiectat in acest scop, este si foarte dispus sa sara de la locul lui (sta prost cu nervii, am presupus dintru-nceput…).

Mda, conform fisei tehnice (desi e greu de crezut), nu a fost oara sa nu folosesc flaconul si sa nu mi-o ia capacelul la picior printre picioare. Inutil sa descriu cam in ce stadiu de iritare ajunsesem la a n-a escapada… Proferam, ca probabil oricine in situatia mea, impotriva designerului, a producatorului, a sortii malitioase, ma gandeam chiar sa scap de el, si as fi facut-o daca nu era esential pt mentinerea disciplinei in necessaire*-ul meu.

Pana cand, intr-o zi buna, m-a izbit epifania. Daca saracul capacel are doar intentii ludice? El ma invita la „de-a v-ati ascuns”-elea si eu il injur de mama… „Funny cap…”, am gandit ca o concluzie (in capul meu nu trag concluzii decat in limba engleza, au efect cinematografic)…

De atunci mi-e drag si special capacelul asta cu personalitate, iar el ma alearga mai rar, si numai in timpul liber…

P.S.: *Exista, culmea, si termenul „neseser” in dictionarul limbii romane, dar cat de patetic arata, Doamne!…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 Responses to Arta de a fi binedispus…

  1. AnDRAW spune:

    Iar cu ast text mi-ai luminat fata! Am ras imaginandu-mi scena. Bravo!

Lasă un răspuns

