Iubirea este un act de noblete…

Sa banuiasca, atunci cand ii fac ceai, ca pentru mine „o lingurita de zahar” inseamna una si jumatate, dar sa nu se supere…

Sa stie ca un zambet de-al ei e mai convingator decat toate argumentele imbufnate din lume, dar sa nu abuzeze de asta…

Sa ma pacaleasca in modul cel mai sobru cu putinta ca are intalnire de taina intre fete atunci cand ii propun sa mergem la pub, sa vedem meciul impreuna cu baietii..

Sa ma sarute tandru, in crestet, cand ma burzuluiesc la cate un personaj politic de la televizor, in timp ce uit complet ca m-a rugat acum jumatate de ora sa merg sa iau bors…

Sa ma iubeasca chiar si atunci cand sforai, pentru ca stie ca dimineata o s-o iau in brate si-o sa-i cant…

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Uncategorizable. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 Responses to Iubirea este un act de noblete…

  1. KAKA MIZE spune:

    Don’t spoil the taste of tea with sugar, milk or lemon ! (sfat prietenesc, citit pe cutiile de ceai de calitate)

  2. pinguilde spune:

    Ce-ai facut cu postul cel nou?

    Mi-a disparut de sub comentariu. 😀 Lasandu-l in aer. Nu-i frumos. 😛

  3. dobrescu spune:

    prea tandru, spre dulce, prea uman, sunt contra.

    • Mishamojo spune:

      Observ ca imi judeci textele ca si cum ar fi manifestari teatrale, si, in sensul asta, iti multumesc. Intamplarea face ca ele sunt doar formulari pe-cat-e-de-posibil obiective ale unor idei, nu au o pretentie pentru frumos, neaparat. Asa cred ca ar trebui citite, si iti multumesc si in sensul asta…

  4. dobrescu spune:

    nu stiu cum poti sa ai pretentia de obiectivitate, ceea ce faci e categoric pentru public (altfel ai scrie in jurnal si ai lasa pisica sa se uite la el), deci trebuie sa aiba o doza de teatru si de incercare de manipulare a interlocutorului, altfel, why bother?
    Ca multi altii te joci cu sofisme, faci demonstratii cu pretentii de generalitate, da-mi si mie voie sa-mi asum axiome inexistente si sa nu simt nevoia demonstrarii lor. Asa cum parerea ta consideri ca are nevoie de intarire prin demonstratie, asa eu consider ca ceea ce spun poate fi general acceptat :)) (nu te supara pe mine, poti sa ma stergi, poti ?)

    • Mishamojo spune:

      Ah, mi-esti draga.
      E atat de greu sa crezi ca un om care predica empiric inutilitatea voyeur-ismului poate avea si alte motive pentru a se exprima?
      O parere obiectiva este, dupa gandul meu, una care nu contine ascunse elemente cu factura de interes personal. Fac tot ce imi sta in putinta sa nu fie cazul. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa ai grija sa fie coerenta si placuta, in acelasi timp. O fi asta un gen de egoism, dar daca ma motiveaza in a ma perfectiona, nu vad nimic gresit la mijloc.
      Si motivul pentru care nu tin pentru mine parerile astea este aproape strict rational: fericirea este singurul lucru care creste cu cat dai mai mult din el. Bineinteles ca ma bucur atunci cand vad ca ideile mele sunt citite, dar asta este capitalism dus la esenta. Motivatia este singurul motor evolutiv pe care il cunosc.
      Manipulare a interlocutorului? Ce placere poti obtine din asta? Din cate stiu, manipularea este doar exploatarea increderii celuilalt in tine, iar asta se traduce surprinzator de bine prin „a trisa”. Tii minte sa te fi bucurat foarte mult la un joc in care trisai? Eu nu, si am facut-o des, pana sa imi dau seama. E una din temele interesante in primul film din seria „Piratii din Caraibe”: am trisat moartea si viata a incetat sa aiba gust. Nu exista satisfactie obtinuta prin pacaleala, iti garantez asta…
      Nu, nu ma joc cu sofisme, incerc sa demonstrez logic tot ce sustin. De-aia, cu permisiunea ta, nu o sa accept sa te joci cu axiome inexistente, viata are destul umor si cand e serioasa.
      Din acelasi motiv nu am cum sa ma supar pe tine si nici nu o sa indraznesc vreodata sa sterg vreun comentariu, nu ar mai invata niciunul dintre noi nimic, nu-i asa?
      Stiu ca suporti bine acidul, altfel nu m-as fi exprimat atat de cinic, asa ca sper sa conversam in continuare.
      Sarbatori fericite si un praz cat se poate de verde!

Lasă un răspuns

