Albastru de Prusia…

Azi am ras toata ziua. M-am trezit, magnific, pe un sac de dormit, cu o sticla de vodca la nas. Dezgolita. Si nu pentru mine, stiu sigur…

Am tinut un receptor de interfon la ureche 15 minute (inclusiv pe omul de la celalalt capat, insa doar la celalalt capat), incercand sa gasesc interfonul. Aparent, trebuia doar sa apas „steluta”. Voia, omu’, sa-si ia bormasina. Nu eram deloc la mine acasa, am concluzionat…

M-am plimbat prin oras ascultand „Englishman in New York”, de Sting. Genial! Aveam si o punga de la McDonald’s cu mine, din care nu simteam deloc nevoia de a manca. Exista o alta definitie a fericirii?

Nu ma pot abtine sa zambesc de cate ori ma uit la poza asta. Ileana poate sa rada ATAT de tare. O invidiez, pentru cateva secunde.

UPDATE: Tocmai am realizat ce s-ar putea intelege din primele paragrafe; nu, nu e chiar asa de deocheat precum ar putea sa para, tocmai imi reveneam dintr-o petrecere de casa noua… Acum are mai mult sens?

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 Responses to Albastru de Prusia…

  1. camelguilde spune:

    Mie tot nu mi-e clar dar, fiind oarecum creativă şi în lipsă de alte ocupaţii, îmi imaginez câte-n lună şi în stele (cu Albastru de Prusia-ntre ele!) 😀

    • Mishamojo spune:

      Bun, fac pentru tine un rezumat: a fost o zi memorabila in care am ras ca prostu’, pana cand am vazut poza Ilenei, moment in care am inceput sa zambesc si sa invidiez, simultan.

  2. irinna spune:

    ce prostie!

Lasă un răspuns

