Dove of peace-off.

(Scurt preambul – In bucataria apartamentului in care locuiesc, geamul da intr-o curte interioara, stapanita de porumbei. De cand a dat frigul, de cate ori las geamul deschis, sunt sanse mari sa gasesc vreo doi gugustiuci cocotati pe hota.)

Ma uit pe geam. De acolo ma fixeaza, atent si infofolit in pene, un oportunist. Ma uit in ochii lui:

– Ce faci acolo, mah?

– Astept sa pleci.

– De ce?

– Sa ma duc pe hota.

– Da’ de ce nu stai la locul tau?

– Pai e mai cald inauntru. Ai ceva impotriva?

– Sincer, n-ar trebui, dar am.

– Cum asa?

– Daca te las, te scapi pe mobila. O sa miroasa, si tot eu trebuie sa fac curat dupa tine. N-ai putea sa te tii?

– Nu. Si esti magar. De-abia astept sa pleci.

– Ai tu noroc ca nu e Mokka aici.

Si-am inchis geamul. Mi-a intors spatele, jignit. Eteee, de-aia nu mai pot eu.

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Viata. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

One Response to Dove of peace-off.

Lasă un răspuns

