La multi ani, dragule.

Blogul meu face 3 ani in cateva zile. Acum mi-am dat seama. Si m-a pocnit melancolia. Tin minte ca ma intreba cineva, mai demult, de ce nu il promovez mai abitir. Atunci n-am stiut ce sa raspund, baiguiam ceva despre modestie si intimitate. Acum ma gandesc ca nu e frumos sa te lauzi cu ceea ce faci. Ca nu ar trebui sa-ti pese atat de mult despre cat esti de apreciat. Sa lasi pomana langa fantana din ulita, nu sa o imprastii la biserica, in vazul lumii.

Sa trecem la obiect. Recomand oricui sa tina un blog, pe mine m-a ajutat si continua sa o faca in multe privinte. Daca nu va vin repede unele in minte, vi le spun pe ale mele:

– un jurnal aproximativ precis (am facut o prostie cronica acum doi ani, cand l-am „periat” umpic, eram chiar mai prost pe vremea aia…)

– o baza de date (sunt si cateva ganduri care nu merita doar neantul).

– o goarna catre lume.

– un act pedagogic despre cum trebuie sa exprimi.

– o buna parabola despre implicare (sunt destul de contemplativ).

– o lectie periodica de limba romana.

– …si de engleza, cateodata.

– crasma asta e un loc numai al meu, aici eu sunt Demiurg. Suna cumva oedipian, dar e o senzatie placuta, si nu are nimeni de suferit.

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Uncategorizable. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

