Sugestie.

Serios, ca-n vorba bancului: am doua vesti, una buna si-una rea.

Aleg eu, aia rea e prima. Nimeni, dar absolut NIMENI nu iti poate oferi si garanta loialitate pe viata. Cei care o fac sunt fie ipocriti, fie naivi.

Reversul: loialitatea consecventa nu e DELOC imposibil de obtinut. Insa nu depinde de cel care o poate oferi, ci de tine, exclusiv. De cat de mult iti poti sacrifica egoismul. De cat esti de dispus/a intru a deveni o fiinta dezirabila pe termen lung.

Si inca una, si mai buna: oamenii din ziua de azi sunt atat de malformati moral, ca scopul asta nici macar nu cere un sacrificiu atat de mare.

About Mishamojo

Work in progress.
Acest articol a fost publicat în Idei, Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 Responses to Sugestie.

  1. Am prieteni de 20 de ani, am prieteni de 30 de ani. Îmi place să fiu acolo pentru ei.
    E drept, pe alții i-am părăsit, alții m-au părăsit. Nu evoluăm în același ritm și nu mergem în aceeași direcție. Așa că trăim contradictoriu per total.

    Aș vrea să pot posta aici ca Marginalia non turpia. Mulțumesc pentru înțelegere.

Lasă un răspuns

